Januari

Nytt år nya möjligheter....
Önskar att jag orkat mer men jag får väl ta plugget i långsam takt😂🙈
Men men man ska alltid se framåt👍🏻😊
Idag kände jag för ett avkopplat bad😌
Min prinsessa kom in och masserade mig, älskade barn hon älskar att ta hand om en och så mysigt när man känner hennes små händer på armen och ryggen😌 såklart så blev Vincent oxå nyfiken så han ville oxå hjälpa till att få sin mamma ren😂 älskade barn❤️😘
Nu myser vi i soffan och jag sitter och tränar, utan att göra något😂
(null)
Får väl se om detta funkar🤪
Nä nu blir det lite bildbomb😊
(null)

(null)
Dessa syskon, dom älskar verkligen varandra och kan inte vara utan varandra❤️
Electra har sina första flätor och ska på sitt första kalas😊
(null)
Barnen målar dinosaurier som dom fick av tomten när han besökte oss😊
Natti natti säger vi nu😘
(null)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!