Filmer.

Såg nyss den nya filmen med Jim carrey "Mr Poppers Penguins" kan säga att den är se värd....den va väldigt rolig=)...kan säga att han får en väldigt ovanlig present ifrån hans pappa. Se den=)

En annan se värd är "Brides Maids" den är riktigt rolig och bra=)
Regissören till denna film är han som gjorde "Baksmällan"...så den kan inget annat än att vara rolig=) se den=))

Kommer nog med fler tips på filmer fast en annan dag.

Idag har jag tagit en tur med min mamma.....hon kan shoppa....så jag vet var jag fått mitt shopaholic ifrån=). Jag hitta en bikini för 49kr.....sjukt bra pris.( Rea på Rea på stadium).

Nä nu blir det mys i soffan

Puss o Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!