Godmorgon=)

Oj vad man är uppe tidigt idag....tråkigt för det är ju så sjukt tråkigt väder, kunde lika gärna sovit då.
Men jag vakna med värsta huvudvärken=(....har haft det nu hela veckan.
Det är säkert för att vi har så dåligt väder...super tråkigt.
Igår kväll var jag så sjuuuukt trött. Jag hade nog kunnat somna kl 20.00....men jag höll mig vaken till 20.30 istället=).
Mitt hjärta va också sjukt trött efter denna jobb vecka så vi la oss i sängen och kolla film.
Han åkte iväg kl 7.00 idag för mer jobb....du e så duktig=).
Själv försökte man sova liiiite till.....blev till 7.30 tjoho=(

Min lille son ville dock inte gå upp han hade de så mysigt under täcket hos mig=)


Men nu var det dax=)

och vad hände.....han somna hos mig i soffan=)
En riktig myskille ....iaf på morgonen<3

puss o kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!