Haha...=))

Ska precis skriva här så ser jag att mannen sitter och läser den=)
Jaja....denna dagen har börjat med en mörk och tröttsam morgon=/
Men jag piggna till framåt dagen...men nu e man trött igen....
Har ändå varit duktig...jag var ute och gick en runda=)

Kompa ut lite tidigare idag....kenzo hade ingen farmor som kom och gick ut med honom så jag tog min planering hemma istället....blev dock mest pluggande=/
och det kommer mer.....

Har precis kollat lite serier....true blood...någon som ser den?
och Haven...super bra serier=)

Ni glömmer inte svenska hollywoodfruar ikväll=) måste ju ses=) (TV 3 21.00)
Kollar just nu på the big bang theory på 5:an riktigt kul=)

Hörs sen
puss o kram



Kommentarer
Eva larsson

Är du trött gumman, snart Fredag igen.

kram din mamma

2011-08-22 @ 20:54:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!