Hatar hotmail!!!

Fy vad jag inte tycker om hotmail mer....
mitt konto som jag haft i tre el fyra år spärrades och jag kan inte öppna det igen hur jag än försöker....skickar all info men nä dom säger att det inte är jag HALLÅ....
Iaf så öppnar jag upp ett nytt och vad händer.....jag kommer inte in AAHHHH

Snacka om att bli galen på sånt här....så nu har jag två konto på hotmail som jag inte kommer åt=(
Jag försökte hitta någon sort av hjälp med men kom inte så långt med de.
Nu har jag iaf en helt annan mail....det blev ifrån spray. Men sen har jag jobb mailen med Hurra för jobb=).

Ge mig sommar o sol....tack
puss o kram



Kommentarer
Eva larsson

Det kommer gumman

2011-08-21 @ 17:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!