Idag är vi glada=))

Det har gått jätte bra med inskolningarna det är sånna charmtroll så man bara vill ta med dom hem för att mysa=)
Vi är väldigt nöjda med våra barn på min avdelning.......just nu iaf;)
Nu längtar jag bara till imorgon för att få komma till jobb och träffa mina trollungar.
Det var längesen man kände så.....=)
Tack för att vi är på samma avdelning Maria och Yvonne.

Såg ni vänskapsmatchen?
Jag tyckte det var häftigt att milan var här i malmö.....
och att se zlatans leende när han kom in som han fick av alla hyllande fans=)
Kan man heja på båda lagen?....jag gjorde iaf=)

Ikväll blir det match igen Mff.....får väl se lite av den iaf=)


Jag har druckit fil i ett glas och kenzo vill såklart smaka.
Tur att han har lång tunga=)


Nu va de slut så typiskt=)

Puss o kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!