Jobb jobb jobb....

Nu har man haft sina tre veckor semester och är back on track på jobb.
Jag jobbar med barn vilket är helt underbart.....dom e mina små änglar

Men ibland e det skönt att ligga kvar i sängen och dra sig.
Det här tre veckorna gick ju sjukt snabbt....mina första två hade jag bara dåligt väder men förra veckan var fin då åkte jag och hjärtat till stranden....( tre gånger på tre veckor)...skit sommar.
Vi har iaf bokat in en thailandsresa till vintern då jag fyller år.....andra gången man fyller år i thailand=)).
Sjukt härligt ska det bli vi åker den 8 december så jag fyller år när vi landat 9 dec;)

Nu ringde mamma för att få lite hjälp med sina nyyyya mobil.....nä de e inte iphone eller något avancerat men hon behöver ändå hjälp av sin dotter;)...."kommer nu mamma"



Kenzo täcker tangentbordet men här är jag och hjärtat<3.

Puss o kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!