Malmöfestivalen=)

Igår så tog jag och min man tåget in till malmö för att se Dead by Aprill....
Det är ett hårdrocksband vet inte så mycket mer om dom=)
Tyckte faktiskt att dom va ganska bra men det var lite väl mycket skrik....för min smak iaf.

Här har ni dom inte super bra bild...
vi stod lite längre bak ....orka inte trängas

Här har ni skrik ungen...haha

Sen begav vi oss till stortorget för att dricka lite öl och cider=)
Det blev en mycket trevlig kväll....tack till alex och jessica=)
Såklart så blev det bilder på mig och <3



Sen begav vi oss hem.....Citytunneln är super....me like;)

Puss o kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!