Nu skriver vi för första gången=)

Jag är en tjej som bor i skåne och är 24 år.
Jag bor med min sambo<3 och min älskade chihuahua Kenzo<3.
Mina intresse e nog som det flesta tjejer shoppa=)).....älskar skor,väskor och såklart Kläder.
Har ett intresse av mode med men kör gärna min egen stil....som är blandat med mode.

Nu är det första gången jag skriver och vet inte så mycket om blogg mer än att man skriver om sig själv.
Min blogg kommer att handla om just mitt liv det kommer att vara min dagbok om mitt liv och hur jag lever.
Såklart hoppas jag att det verkar intressant=)


såhär ser jag ut.
skriver mer sen puss o kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!