Imorgon=D

Åker vi till THAILAND=D
Och det ska bli underbart...

Efter fixande med bilderna så nu äntligen kommer dom ifrån
mitt lilla kalas som jag hade i lördes=)
Såhär såg jag ut

Jag tyckte att jag var snygg=)...så ska man väl tycka om sig själv eller??

Min kusin Celina och jag
Dom säger att vi e som systrar....jag håller med<3

Mina fina föräldrar älskar er<3<3<3

Mitt hjärta...älskar dig så mycke<3<3<3

Kenzo är något av det bästa som hänt mig....älskar dig så mycket
vet inte vad jag hade gjort utan dig...du e verkligen mitt hjärta min
älskade bebis<3<3<3

Dom två bästa jag också har e ni<3<3<3
Tack alla som kom<3

Imorgon åker vi och det är helt sjukt att det är imorgon....
ska bli sjukt härligt men jag kommer sakna mina föräldrar och min
kenzo=(....men jag älskar er och vi ses igen om två veckor<3
Jag sa hej då till mamma ikväll för hon ska jobba imorgon
så hon kunde inte följa med till flygplatsen=(
Men mamma ska ringa innan hon åker till jobb imorgon=))
Det låter väldigt mammit men jag älskar mina föräldrar väldigt mycket
Pappa kommer att köra oss imorgon så honom får jag vinka till iaf=))

Har fixat naglarna inför resan tack Christl=)
Nu e jag redo=)

Tack för en super dag idag mina arbetskamrater=)
Jag fick jätte fina presenter av både personal och barn
ni är underbara=)
Jätte tack till Maria och Yvonne ni e bäst<3

Puss o kram
Vi hörs om två veckor=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!