Julaftonstid=)

Då var man hemma ifrån Thailand=(
Kan säga att jag kunnat stanna en vecka till eller några.....de man sakna här hemma var min familj och min älskade kenzo<3.
Vi har haft sjukt fint väder hela semestern....och jag som var så orolig för dåligt men nä då det blev helt perfekt väder.
Jag fick tyvärr soleksem den första veckan så det blev inte så mycket solande då....
men den andra veckan kunde jag sola lite....får ju tyvärr inte så mycket färg men älskar att vara i solen=))

Detta var dom första dagarna.....gott med en margarita=))

Här har vi Alex....han försöker göra ett tecken haha
vi åkte med jessica och alex ner till thailand=)

Här åker vi iväg på snorklingstur
vi åkte till 7 stränder...

och fort gick de=)

Första ön vi kom till..khai island...jätte fint va där

Sjukt härligt=)

Monkey beach...kolla in han som dricker vatten haha


härlig tur=)

Här e vi på ett köpcentrum som är meeeeeega stort....
man trodde man varit runt i hela men då kom bara en ny del...

Jag och Jonas besökte Grabbarna Grus....
om man gjort ett besök så blev det fler haha


Träffa på härliga sussie=)

vi åkte iväg en dag för att testa att skjuta haha gick inte bra för mig
men det var också första gången...testar gärna på det igen för det var skit kul=))



Party på Viking=)

Hela gänget som hängde ihop=)
Jätte trevligt att träffas och vi ses igen=)

Jag och den andra alex med våra buckets...kan säga att det blev många sånna haha
ser ut som sugröret e i näsan på mig men lovar det e de inte haha



De kom en thailändska som också ville dansa haha




Så sant så<3


sista kvällen=(



sista bucket hej då thailand=(
ses snart igen=))

God Jul allihopa
puss o kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!