Godmorgon =D

Tyvärr har jag inte skrivit tack vare att min kropp har varit dålig.....har tyvärr lagt tankar och energi på den istället.....men efter att ha haft en skit vecka rent ut sagt (med kroppen) så har den börjat att återställa sig nu=D
Min helg har varit bra iaf=)
I fredes när jag kom hem så står mitt hjärta med något bakom sin rygg=)

Så söta julkalendrar=D
Vi brukar faktiskt köpa till varandra men jag har inte lagt en tanke på det
detta året tack vare att vi ska åka iväg i två veckor=)
När jag sen går in i vårt vardagsrum så hittar jag....

Jag var så dum så jag undra varför han gjort allt detta....
tänkte att de va för han skulle på Julbord och jag skulle va hemma...
Men nä så va det inte.....
Vi fira ju 4ÅR IHOPA.....AAAAHHHH
jag hade ingen koll på detta datum....så nu får jag skärpa mig till nästa gång haha

Du e underbar min man, Älskar dig<3

I lördes/igår så åkte mamma och jag iväg på en shopping runda.....såklart=)
Hittade min födelsedags present som var en Jacka+halsduk....och kläder=)
Jag blev jätte nöjd....Tack så mycket Mamma,Pappa och tack min man<3
På kvällen gick jag och kenzo till mamma o pappa för mitt hjärta var såklart bakis *hihi*
Det blev god mat god vinglögg och vin=).....och dans=D
Jag e så glad att jag har en sån underbar kontakt med mina underbara föräldrar
Ni e bäst och jag älskar er<3

Såhär fint har mamma julpyntat hos sig=)

Köpte riktigt glansiga leggins och en lång tröja

Jag tyckte det blev skit snyggt...ser kanske bättre ut i verkligheten än på bild

Min nya jacka och halsduk=)
sen blev det lite andra kläder med....
men jag ska ha en outfit på lördag i nästa helg så jag
visar inte nu vad jag mer har köpt.

mamma och kenzo dansar...men han ser inte så road ut haha

Nu har den äntligen kommit....
den efterlängtade....

Nu ska jag bara få igång den också...ska faktiskt göra de nu snart och
hoppas på att jag klarar de=)

Ni får ha en fortsatt trevlig första advent=)

För det ska vi ha...

Trevlig söndag
Och mys nu in Julen=D
Puss o kram





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!