Hur ska detta gå=S

om 3 veckor så åker vi...tjoho=))
men hur ser man ut i bikini....ånej haha...
jag får nog se ut som jag gör och vara glad för det....men men jag som tänkte bli
av med någor kg...så blev det nog inte vi får väl se om jag orkar röra på mig=))
det ska bli sjukt härligt iaf att komma iväg...de e vi värda*=))

Jag satte upp mina julgardiner igår=)
va de för tidigt???
äch jag tänkte så e de gjort haha måste ju få känna lite jul innan man åker=))
jag gillar inte rött precis...fast vi har det i köket men i vardagsrummet är det svart
som gäller....ska mms:a foto på dom så ni får se=)
Sen kommer det lite tomtar också fast inte än=)

Hörs sen
puss o kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!