Längesen...

Jag skrev nu....skärpning på mig:)
Men jag kan säga att jag har haft en bra anledning...
jag har haft det ganska tuft nu på jobb i två veckor men imorrn e dom tillbaka...mina arbetskamrater...tjoho=)
Det har verkligen tagit på äns humör men nu ska nog allt bli bra igen.....
fy vad jag längtar tills vi ska resa....nu e det inte länge till....en månad=))

I fredes tog jag och kenzo en tur till mina föräldrar på kvällen...



Här har vi Kärlek<3 Pappa och Kenzo<3

Det blev lite cider med på denna fina fredag kväll=)...mums*
Och såklart mycket snack=)
Tycker att det är skönt att bo nära dom och att man har så bra kontakt med båda sina
föräldrar....inte alla som har eller vill ha men dom har väl sina anledningar men jag
älskar mina föräldrar riktigt mycket och kan prata om allt med dom<3

På lördagen åkte jag och mamma en sväng till Jägersro centrum och kolla runt lite...
vi gick även in på kicks och lukta parfymer....nu när vi ska resa så kan man välja 4st och betala för 3st så vi lukta på de 4 jag valt och det va nog ett bra val jag gjort ändå=)
efter det åkte vi hem och tog en fika=)

mmm säger jag bara så gooood va den.....Jordgubbs biskvie

Idag söndag ville vi inte gå upp...

det va ju så mysigt i sängen...
men vi har tvättat iaf sen har vi bara slappat=))
mamma och jag har planerat min 25-årsdag med...
kommer fira med lite släkt den 3/12 och sen åker vi woho=))

Ha de bra
Puss o Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!