Snart=)))

ÅKER VIIIIII=))))
Det e 19 dagar kvar sen ska vi njuuuuuuuta=)

Igår gick jag hem till pappa på kvällen....vi tog lite cider och grogg=)'
Mamma var på jobb och avtacka en kamrat....sen kom hon vid åtta och då blev det mer vin.
Sen kom mitt hjärta efter att han fixat i sin brors badrum....som snart är färdigt.
Så då får man träffa han mer=)


Förra helgen gick jag och hjärtat in på telenor för att min kostnad i månaden skulle sänkas...
betalar så sjukt mycke varje månad så var tvungen att göra något åt de....
Nu har jag en Iphone 4 och för att jag ändra mitt abonomang så kommer jag få
den senaste Iphone S4....kan säga att jag vet inte mycket om den....
'har nyligen uppdaterat min Iphone 4...batteriet ska funka bättre och där e små grejer som är bättre ex zooma med fingrarna, påminelse app m.m
Så ni som har Iphone 4 Uppdatera den....tog lite tid men väldigt enkelt gjort=)

Idag blir de en liten shoppingrunda....sen ikväll ska jag ut på PW....allt inför resan=)
PW=powerwalk

Ha en bra dag
puss o kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!