U-sports=)

Jag glömde ju säga att jag och hjärtat var iväg på
Jula på jägersro....jonas skulle lämna tillbaka sina fiske saker
det blev ju ingen fiske tur för honom=(
Jag fick ett par skor som jag ska ha på jobb....fodrade=)) kosta 99:-
det e ju så kallt nu så behöver värme om fötterna.
Sen åkte vi till U-sports...va ju nyfikna på hur det såg ut där...
det va väldigt stort och dom hade nog allt inom sport där såg det ut som...
jag hittade ett par varma vantar där kosta 98:-

Nu kan jag vara varm i vinter kylan=))

puss o kram



Kommentarer
Eva larsson

Mitt lilla hjärta älskar dig.

Din mamma.



2011-11-13 @ 16:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!