Fredag i blodet igen...=)

Igår hade jag min tidiga dag på jobb....slutade kl 13.30 tjoho
Jag åkte hem sen gick jag och kenzo hem till pappa sen gick vi till farmor en sväng...
När jag kommit hem sen kände man att man inte varit ute på 3 veckor....den där vinflaskan hade inte varit fel hihi...
Hörde av mig till min kära faster och Japp vi skulle ut tjoho=)
Åkte hem till henne efter duschen och tog lite vin...såklart kommer det ju alltid konstiga bilder på oss...

Kära Karin och faster haha
Raffa hitta en fin sommar hatt...

The musical Larssons=))
Haha sjukt skoj
Såhär var jag klädd för kvällen

Älskar knästrumpor perfekt nu när det är kallt om kvällen=)
Sen va det dax att bege sig iväg....såklart så kunde inte tåget gå..så vi var tvungna att ta bussen...
Men på vägen dit skulle jag visa mina skills i Poledancing haha



Haha det gick inte så super bra haha
Karin och raffa kunde också

haha snygga ni e<3
Vi kom fram iaf till bussen och slipper betala biljett....antagligen för att tågen klydda till det...

Partypinglorna=))
Sen blev klockan mycket och vi skulle hinna till bussen....
såklart så ska pinglorna stå och snacka med andra och vill inte gå...
men karin löser allt hon hitta en väldigt tuff och söt bil=)
Det va två killar som hade bilen och dom erbjöd oss skjuts hem.
Det e väl trevligt med trevliga människor....stort tack killar=))

Fina bilen=)
Tack än en gång=)

Ikväll ska jag slappa för imorrn ska man få nya fina naglar
Tack tjejerna love you<3

Puss o kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!