Kalas=)

Igår hade jag min lördagkväll med min brorson Douglas...
Bror och hans sambo skulle iväg så jag passa dogge.
Douglas hade varit på kalas på E.M så han var lite trött när han kom hem...
Efter att dom gått kl 18.00 så kolla vi TV och efter två timmar somna han
gott på mattan=)

En utmattad hjälte<3
Jag la han sen i sängen så han kunde sova vidare.

Själv satt jag och titta film på TV "Allt för min syster"
väldigt bra film va det....
Kom och tänka sen på kenzo...han var helt borta
Jag går ut i hallen och ser han ligga på min brors fleece jacka=)

Haha söte


Han ser lite trött ut...
fick ta jackan sen och lägga i soffan så han kunde stanna hos mig


Idag har vi tvättat och kastat pinne och varit på Kalas=)
Vi gick ut på fältet och kenzo hitta såklart en super bra pinne
som vi kunde kasta och hämta tillbaka


Så duktig=)

Efter att vi tvättat färdigt var det dax för kalas för Douglas
Han blir 4 år på tisdag 25/10.....GRATTIS=))
Av oss fick han smurfbok och leksaks smurf...


Vi fick kaffe och kaka och god tårta=)


Svart poncho, G-star jeans älskar dom
Och snygga stövlar ifrån Bianco=)

Nu dax för myskväll
Ha de bra

Puss o kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!