Nervöst =S

Igår hade vi föräldrarmöte....
jag var inte så nervös inför det för jag och chefen hade prata dagen innan
och hon peppa en till max=)
vilket var bra...
men när alla föräldrar började komma dunka hjärtat mer...
Tog på mig lite mycke för att ha scenskrek men allt gick jätte bra
stort tack vare mina fina kolleger som jag har=)
vi var super duktiga....eller hur;)
Kan säga att det är skönt att det är gjort nu iaf...

Uch nu e jag pank....köpte en viss persons present..(kan inte säga vem överaskning)...
för mina sista små kronor haha
men det kommer bli så kul när det väl sker;)....nyfikna??
Ni får vänta till slutet av denna månad sen får ni reda på de..

Nä nu ska jag ut med bebben Kenzo sen ska vi
mysa sängen<3

Natti
Puss o kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!