ojojoj

Vilken vecka....
mina arbetskamrater har varit sjuka så man har själv haft ansvaret
men allt har gått bra och kan säga att det är skönt att det är helg och att det
är höstlov nästa vecka....(visa barn lediga).

Mamma har försökt att få pappa till att avslöja vad det är vi ska ge henne i födelsedagspresent=)
men hon lyckades inte med de....
Mamma fyller år på söndag men det vi ska göra sker ikväll...
Igår gick vi hem till mamma o pappa och jag hade gjort ett fint brev...
ska fota det sen så ni får se;)
Jag tog med det och när man läste det blev hon helt berörd och super glad...
Vi ska på...



och det ska bli såååå skoj=))
Allt börja med att mamma o jag satt och kolla TV och reklamen kom för ladies night..
hon sa att hon tyckt att det varit skoj om hon o jag skulle gå...
så jag sa till pappa att vi kunde ge henne de....jag får ju dock också lite present då:)
men det ska bli skit skoj och hon blev väldigt glad.

Nu dax för att fixa sig och bege sig till mamma
för att sen åka till miljö gården=)

ha de bra
Puss o kram
"Du är vacker"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!