Till min mamma

Stort Grattis...eller grattis i efterskott=)
Min mamma fyllde år igår..
Här har ni brevet jag skrivit...

Det var två sidor och på nästa sida stodd det att vi skulle
på Ladies Night=)

Lördag kväll började med lite cider och vin=) 


Sen var det dax att bege sig till malmö arena...
Det var en riktigt rolig och trevlig kväll och kan säga om ni
inte varit på ladies night någon gång så borde ni ge de en chans=))

Här har vi mamma med Brolle och Martin;)
Innan showen börja så tog vi lite vin o cider i baren.

Min fina mamma<3
Såhär var jag klädd

Klänning med paljetter där fram och grå strumpbyxor och en guldig
bollero.....och snygga stövlar till de.


Anders Timell

Thomas Järvheden och Brolle



Här gjorde Thomas,Brolle och Martin en sketch om hur man låter
när man fejkar en orgasm=)) haha
Sen kom Frank in...



Sen börja Frank sjunga " iam too sexy for my.." haha
sjukt bra=))

Tack för en toppen kväll mamma<3<3<3

Ha de bra
puss o kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!