Utflykt...

med barnen till skogen:D
Jätte mysigt och kul men efter vi ätit våran matsäck blev man trött
det var en jätte trevlig dag iaf....hann tyvärr inte med att planera bara....lite tråkigt

När jag kom hem åkte vi och handla citycross=)
träffa på jessica....tack än en gång för den sjukt goda middan vi fick i söndes<3
Riktigt gott....och så söt liten baby katt ni har...hoppas ni behåller henne=)

Hon har ett eget litet katt gym=)

Jätte söt=)

Nu kan jag ju berätta vad jag gjorde i lördes med=)
Jag gick iaf hem till mamma och drack vin...vi snacka med mycket skratt
tyvärr fick inte pojkarna något=(


Imorgon en ny dag får väl se vad den har att ge=)
ha de bra
puss o kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!