Vilken helg=))

I fredes så stängde jag....vilket inte alltid e kul men de får gå.
när jag väl kom hem så väntade ryggbiff med potatis i ugn m.m
Min sambo tyckte att vi skulle dela en flaska vin med...det gick sisådär
jag fick två glas resten tog han haha...men det var gulligt att ha förberett
maten...det var jäääääätte gott=))

Vi bor väldigt nära båda våra föräldrar så vi tänkte hälsa på hans mamma
"kenzos farmor"...på vägen dit efter glasen vin var jag tvungen att se om jag kunde hjula=))
bilden blev ju inte super bra men där e ben i luften iaf haha=))

När vi väl kom hem till "Farmor" blev det mer vin och gott gott=))
sen ringer Jessica för att fråga om vi inte vill komma...dom hade lite folk och skulle festa till
det lite....såklart var vi på gång så vi gick dit....men jag var sjuuuukt trött men de gick ändå...
Klockan blev 01.30 då ville jag hem vilket inte var så lätt när den andre hade trevligt=))
men vi kom hem iaf....tack o lov=))

I lördes kom Emelie och Jessica på dagen hem till oss...
Emelie e sjukt duktig på smink, passar perfekt som make-up artist så får hoppas
att hon kommer in på de.
Jag skull bli is drottningen


Såhär blev resultatet....
jag har fast klistrat fling salt på ögonbrynen
och socker på läpparna=))
Tyckte jag blev ganska häftig....
min mamma tyckte att jag likna Lady Gaga;)
Sen sminka hon Jessica som skulle vara
Moder Jord

Hon har fast klistrat blad ifrån vår trädgård=))
Stort tack till Emelie.

Senare på kvällen skulle jag träffa Lotta....äntligen=))
det var ju ett tagsen vi sågs men nu äntligen gick det.
var ju dock tvungen att tvätta av mig allt...
Sen tog vi lite martini på det;)

Sen var jag redo för att bege mig till Lotta=))

När jag kom till henne fördrinka vi sen begav vi oss ut i vimmlet
i malmö;)



Söta Lotta=)
Tack för en trevlig helg alla som jag har spenderat den med<3

Ha de bra
Puss o kram




Kommentarer
Jane

Låter som en rolig och mysig helg :-)

2011-10-17 @ 20:51:34
Jane

Låter som en rolig och mysig helg :-) Kram

2011-10-17 @ 20:52:28 | http://frokenelizabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!