Blir galen....

på människor som aldrig är nöjda....tänker dock på mitt jobb....
allt som hänt där det är bara GALET....kan inte berätta för er vad som hänt men man kan ibland inte fatta vad som hänt eller händer. Allt blir bara snurrigt och går på en själv....hur e jag? e jag bra? m.m.....kan säga att de e ni!!!! Gå inte i dom tankarna för du är inte själv!!! 
Man kan ju dock inte komma överäns med alla .....såklart men ibland vill man bara att alla negativa ska hålla sig för sig själva......låt inte de gå ut över andra!!!!
Aja nog om de....blir galen bara jag tänker på de :mad:

Ikväll får ni inte missa "Svenska Miljonärer" på kanal 5
Jag tyckte att Anders Sydborg verka bra tack vare att han tjänat sina egna pengar.....på skrot:S
Man får ju hoppas att de e sant.....och det e väl klart att man ska få göra vad man vill med sina pengar man tjänat in :)....vem hade inte gjort det:D
Man kanske ska börja att samla ihop lite skrot ;)

Igår powerwalka jag och kenzo i typ 40 min.....
det borde väl räcka för att gå ner lite i fett....
Gör dock små övningar här hemma med....oooooohhh vad duktig jag är haha
NEXT: Gymkort:D

Nä nu får man äta lite
ha de bra
Puss o kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!