Kalasfirande:)

Igår firade vi pappa på sin födelsedag:)
Mamma hade dukat upp och bjudit in familjen utan att pappa visste....hihi
men han blev nog glad ändå..

Pappa va iväg på jobbet när vi kom så han kom hem arbetsklädd=)
men öppna paket kan man ju ändå....han blev lite chockad över att han fick så många...


Här fick han strumpor...:)
'
Här får han ett stödd.....Jakten.

Precis vad han önskat sig=)

Och en fin jägarkepps.....såklart så fick han finsång också av oss:)


Mycket god blåbärspaj:)

Fick en prov parfym av min brors "fru" suzanne för jääääätte längesen.....men tog fram proven nu för den parfym jag använt var slut. Och jag tyckte att denna prov var såååååå sjukt god....
Jag fråga henne om dom hade den hos henne och då sa hon att den utgått:(
men tänka sig så fanns där en kvar till mig .....blev väldigt glad för de:)

Det är en Kenzo parfym...såklart:)
Väldigt snygg flaska med.....
Stort tack Suzanne:)<3

Ha de bra
Puss o Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!