Nä nu orkar jag inte mer

Fy bubblan vad denna vecka också gick snabbt man hinner ju inte med....
tyvärr så tycker jag att helgen går lika snabbt vilket är liiiite tråkigt..att vara ledig i tre dagar hade inte varit fel....
varför jobbar man inte måndag till torsdag så har man tre lediga dagar...men nä nu kommer man hem på fredan och är sjukt trött efter en hel arbetsvecka....
orkar ju knappt göra något på fredagar:(

Aja vi har en lördag dag med....imorgon hoppas jag solen tittar fram igen för det har ju varit heeeeelt underbart skönt


får hoppas på en tur till skogen:)
på måndag ska vi till en skog med våra barn som inte ligger så långt ifrån vårt ställe
Vi ska ha egen matsäck också....så mysigt hihi:D

Nä ska mysa med mina hjärtan nu<3
Natti natti
puss o kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!