Nuuu....

kommer solen =))
'
Så härligt...

Vakna normalt idag 7.30....jag vet att det inte är länge men det är min normala tid.
Nu tvättar man.....blä...
undra vilket som är värst att göra hemma
-Tvätta
-Städa
-Stryka
-Diska????

Tvätta e väl ändå ganska lugnt tycker jag!
Städa....jag dammsuger nog mest...bara man ser något litet skräp på golvet då kommer dammsugaren fram!
Stryka behöver inte vi göra precis har kläder som man bara låter torka!
Diska e väl inte sådär super kul att göra....tar en massa plats i köket!

Kom nog inte fram till vad som var tråkigast ändå =/

Kenzo hade lite problem innan med sin leksak=)

Den fastna bland filmerna=)


Tillslut fick han tag i leksaken=)


En nöjd Kenzo<3

Puss o kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!