Oj oj....

Vad man mår bra......e bara liiiiite bakis=))
Men fy bubblan vad skoj de var=)
Åkte till min kära faster.....vi fördrinka hemma hos henne en stund.
sen var det dax att bege sig till tåget som skulle ta oss till Ystad=)

Här väntar vi på att tåget ska komma....va dock lite försenat men de e väl inget konstigt längre med dom tågen.
Älskar dessa skor....man får sjukt små fötter i dom=)
Svarta mocka skor med knytning=)


Här har vi charmtrollen<3
Faster och Micke....glada e vi=))


Gott med cider=))
Det blev ju några stycken.....hihi


Vi dansa sjukt mycke så man va ju tvungen att pausa lite;)


Tack för en super kväll som vanligt pussar<3

Idag blev man väkt av faster för vi skulle sjunga för min kära kusin Celina som fyller 19 år idag=)
Vi traskar in till henne med härlig sång av whiskey röst haha
men hon blev jätte glad iaf =)

STORT GRATTIS CELINA<3

Ikväll blir de nog hemma kväll vet inte än....
känner ju mig dock lite sliten efter gårdagen=)
Min man har fullbokad kväll de e FotBoll heeeeeela kvällen....

Ha de bra allihopa

Puss o kram<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!