Grattis<3

Idag är ingen vanlig dag för det är kenzos födelsedag hipp hipp hurra:D
Tänk att han har varit hos oss i tre år nu och är så älskad utav sin familj och släkt:)

Vi är så glada för dig mitt hjärta och du är verkligen vår bebis.
Vet inte vad jag skulle gjort utan dig idag du är vårt allt än om din far säger att du bara är min;)
Ni som inte tror att man kan älska ett djur har väldigt fel. Vår Kenzo är en i familjen och kommer alltid att vara vad som än händer:)
Älskar dig av hela mitt hjärta.....och du får sova hos din mammi (mig själv då) hur mycket du vill:))

Många pussar till den underbaraste hund som finns i vårt liv
Min älskade Kenzo <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!