Synd om mig

Tyck synd om mig:(
Igår var mitt ena öga lite rött och irriterat men tänkte att de går bort till imorgon.
Men de gjorde de inte:(
Vaknade imorse och hade sjukt ont och ögat bara rann, där var dock ingen gegga i ögat så jag uteslöt ögoninflamtion men de gjorde fruktansvärt ont och de kändes som jag hade nån smuts.
Jag fick en tid i trelle kl 11.15 och innan des han jag både tvätta och diska:)
Nu går jag på ögonsalva:)
Doktorn gav mig en droppe bedövning i ögat för att kunna röra de utan att de skulle göra ont och vad de hjälpte, de onda bara försvann:)
Men nu ser de ut såhär :/




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!