blir så...

Jag blir så trött...
varför funkar inte blogg i mobilen längre???
har testat att ta bort appen och ta in den igen men nääääää
den vill inte=/
 
Jaja bara för de blev det ingen bild nu=,(
men jag är nyklippt nu=))
Jag har bara klippt upp det lite.....vill ta mer så vet inte om jag ska iväg igen för de...
sen på längden klipptes det bort ca 3 cm=)
Nyklippt hår är bara sååååå underbart härligt tycker jag, det känns så nytt.
Idag har jag varit super trött men jag jobbar nästa vecka med sen är det SEMESTER i 3 veckor=D
hoppas på bättre väder bara...
Just nu för någon sekund sedan råkade jag beställa ett par skor som jag har läääängtat efter.
men ni får se vilka det är när dom kommer hem till mig *hihi*=)
 
Ha de bra
Puss o Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!