REA

Har precis varit i en av mina favorit affärer och handlat.
Affären heter "Kids & Friends"...super snygga kläder.
Rean började idag så jag var tvungen=))
Det blev en lite tjockare tröja ifrån Lexington (den vita)
sen blev det en T-shirt ifrån Lexington (blå med vita stjärnor)
och en liten kortärmad blommig tröja Ifrån SET.
Jag blev väldigt nöjd=D
 
Nu ska ni få se lite bilder ifrån vårt midsommarfirande=)
som var hemma hos Jessica och Alex...vi tackar än en gång=))
Såhär såg jag ut haha=D
Värdinnan Jessica                                                                      Elin och Jag
 
Min man och Jag=) Jag hade halva håret i fläta och halva lockigt.
 
Nu ska jag rensa kläder hihi så jag får plats med dom nya;))
Puss
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!