Gott

Det blir lite vin efter kvällens händelse:(
Jag sitter på balkongen och solar och min man är ute med Kenzo på en runda. Utanför vår balkong hör jag skrik, då är det pitbullen på vår gård som attackerar en tax som en gubbe håller. Kvinnan som håller pitbullen kämpar för att få bort han ifrån taxen. Detta händer 3 gånger, helt sjukt.
Tror säkert att pitbullen fått mycket stryk när han väl kom hem, vilket bara kommer att göra det värre. Hennes man kom tillslut ut och fick hämtat in honom.
Gubben fick nog chock och taxen blev rejält biten i örat. Hoppas bara att allt gick bra med den.
Jag hoppas att pitbullen blir omhändertagen för här ska den ju inte vara. Hundarna var kopplade när detta hände, men pitbullen slet sig.
Kan säga att jag själv fick en chock och blev lessen, tur att det inte var Kenzo.
Han hade aldrig klarat sig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!