Fsk

Idag var den stora dagen då jag lämnade mitt lilla hjärta på förskolan. Jag kan säga att det var nog den värsta dagen jag varit med om. När vi kommer in är han så glad sen när jag skulle säga hej då blev han lessen och jag var tvungen att gå för att inte göra det värre.
Jag grät hela vägen hem och lite därefter. Jag visste ju om att han skulle få det bra och att personalen tog hand om honom men de va just de att lämna😓😢
Dom ringde såklart till mig sen och berättade att allt var bra och att nu var de dom som fick jaga honom för att han skulle på upptäcksfärd 😊

För att skingra tankarna blev det att jag tvättade och bäddade klart i lillans säng😊
Nu är vi redo för henne😉

Dom ringde ifrån förskolan sen när han hade vilat färdigt och jag kunde komma och hämta honom. Han blev väldigt glad för hans mormor var oxå med och han skulle visa allt😊
Allt hade såklart gått bra idag😊

Ifall lillasyster skulle komma på dagen då Vincent är på fsk så kan mormor nu hämta honom, bäst att vara förbered😊

Sen blev det mellis när vi kom hem.

Älskade lilla hjärta❤️❤️❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!