Mamma❤️

Har kännt mig dålig nu i någon dag, och igår bröt de verkligen ut med frossa ont i öron o hals, e de detta som är influensa 😳
Jag går på antibiotika som min man fått, läste såklart innehållet och jo den skulle ta alla symptom som jag har.
Jag ska väl inte smitta nu iheller tack vare antibiotikan, eller? Hoppas inte iaf.
Mamma kom igår och ville ta Electra så vi skulle få sova, tack så mycket mamma❤️❤️❤️
Klart att jag hade klarat henne men en natt skulle varit skönt att få sova ut.
Det kunde jag glömma😩
För det första så kunde jag inte sova sen har V skrikit hela natten😔
Tror att vi ska kolla hans öron igen, börjar misstänka att han har fått tillbaka öroninflammationen igen. 

Nu när vi varit sån sjukstuga här så har vi inte kunnat göra något till dopet men jag fick en härlig bild utav min mamma som hade bakat lite dopet, såå tacksam är jag, och blev väldigt överraskad 😘❤️❤️

Nu ska jag se till att bli frisk så vi kan ha ett fint dop❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!