Mitt hjärta❤️

Idag blev det skogen och efter så gick vi till mormor o morfar för att cykla men min lille prins trillar av och vi måste åka till akuten. Det blev 3 stygn och han va så duktig och var som vanligt efter.
Detta är väl en grej som alltid kan hända ett barn men såklart så beskylls jag av att jag inte hade koll på honom, jag var precis bredvid han när det hände men han inte fånga honom. Mitt hjärta brast i tusen bitar när detta hände sen att man blir beskylld blir inte bättre ....tack för den.
Allt är bra med min prins och han är glad igen och minns inte vad som hänt mer än att han har plåster på sin haka😊
❤️❤️❤️




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!