6 månader

Idag blir vår fina prinsessa 6 månader❤️
Du är den vackraste flicka på denna jord. Man märker att hon älskar sin familj, hon ger oss alltid ett leende. Hon älskar när hennes pappa busar med henne och när storebror pratar med henne. Finaste lillsessan❤️

Helt galet att du redan varit hos oss i 6 månader, jag njuter varje dag som spenderas med mina barn. Älskar er så mycket. Nu har vi snart en 2 åring här med om några månader. Fy vad tiden går fort det gäller att ta vara på varje dag.
Snart har jag varit mammaledig i 2 år😳
Helt galet att man har 2 barn, ni är dom vackraste i denna värld❤️
Jag bara älskar att vara hemma med mina barn och spendera min tid med dom❤️
Det har hänt mycket innan man blir 30😝😘
❤️Älskar min familj❤️



Kommentarer
Anonym

Dessa små hjärtan, såååå fina 💝💝💝💝

2015-03-30 @ 16:17:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!