Resan❤️

Jag kom inte in på bloggen i Grekland Mer än i början men nu är vi hemma igen så nu kan jag uppdatera😊
Måste bara visa en söt kille med sin bebis som hände just nu😃


Han sa " bebis flyga flygplanen" hur söt kan man vara😍
 
Vi hade en jätte härlig resa med barnen, det var verkligen en utmaning för oss😂
Att resa med två små var inte helt enkelt men de gick bra ändå😊

Vi hade fint väder varje dag så de va härligt☀️
Jag kunde dock inte sola då mina soleksem kom fram😓
Lite tråkigt men jag fick njuta av värme och drinkar iaf 😊

Min man lan väl oxå smygfota en i bikini, här visar man den snygga gravidmagen haha varför sträckte jag inte på mig då hade den försvunnit ju😂
Jaja man får bjuda på sig själv ibland 



Vincent vågade först inte gå på botten men när vi skulle bada den sista dagen då gick de bra😍
Mina snyggingar ❤️



Jo då jag var oxå i och bada i det sjukt kalla vattnet😝

Så gulliga städerskor😊
Electra fick egen säng med fin bäddning😊

Det blev många drinkar😝


Vincent tyckte att det var gott med glass efter maten😊

Vet inte om ni ser men nu har Electra två tänder😃
Hon har dock varit väldigt grining för de men de blir ju bättre😊





Vi hade en mysig resa😊
Tack för allt min man❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!