😮😍

Nu Ă€r jag sĂ„ trött bĂ„de om dagen och kvĂ€llen😮
Vi börjar morgonen med att stressađŸ˜”
Upp med barnen byta blöja, ta pĂ„ nya klĂ€der, ge dom en flaska dĂ„ jag fixar mig sjĂ€lv sen borsta tĂ€nder, pĂ„ med ytterklĂ€der och hopp i vagnen, gĂ„ till bilen sen ivĂ€g till fsk och lĂ€mna barnen. Sen ivĂ€g till jobb, efter jobb hĂ€mta barnen och Ă€ntligen kommer vi hem😍
Nu har min man gjort middagen fĂ€rdig varje dag nĂ€r vi kommit hem, guldvĂ€rt i dessa lĂ€gen för man Ă€r helt slut.😮
Efter maten blir de lite lek sen borsta tĂ€nder byta blöja pĂ„ med pyjamas och hopp i sĂ€ng😮
SÄhÀr Àr det klart för alla som Àr förÀldrar men det Àr lite extra jobbigt nÀr man har tvÄ smÄ, men dom Àr vÀrda allt sÄ man gör allt för dom.

Det blev en god efterrĂ€tt oxĂ„ idag😉





Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign pÄ www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!