Tisdag

Nu har Electra haft sin feber i 4 dagar😓
Men de känns ändå som att de e på bättring, hoppas😣
Lilla pluttan har inte ställt om sin klocka så nu lägger vi oss 17.50, hon är helt slut 😴
Nu vill jag bara att hon ska sova bättre på natten för jag e en zombie varje natt😱
Det blir till att vara hemma imorgon med så att hennes feber verkligen är över😣
Nu har vi haft en mysig taco middag, Electra åt jätte bra och Vincent åt iaf gurka 😂 
Nu sover Electra och jag och min prins myser i soffan😘
Electra blir så avundsjuk om Vincent skulle komma och vilja mysa med mig på dagen (vi gör de ändå) så kvällarna är det min prins kvällar, och nätter😘❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!