Helgen

I lördags skulle Vincent på kalas på brandstationen och hans mamma fick följa med😁, jag då😉
Dom fick korv med bröd och glass sen kom det en clown som hade lite underhållning😊

Barnen tyckte clownen var rolig men Vincent längtade till vi skulle ut till brandbilarna🚒😁 mamma med😝

Han tyckte de va lite läskigt i brandbilen så jag fick följa med in😁🚒
Men de va spännande sen ville han inte gå därifrån 😂
Tillslut följde han med in igen och då blev det fiskedamm med godispåse😉

Idag (söndag) fick jag kli i fingrarna så jag möblerade om i barnens rum😁
Tyvärr har jag bara efterbild men bra blev de😁

Min lilla tomtenissa började leka direkt efter😊 jag har gjort hennes rum lite rymligare och tagit bort lite grejer👍🏻😊

Vincent fick oxå det mycket rymligare och han började oxå att leka direkt👍🏻😊
Vi blev själv jätte nöjda med de😊❤️




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!